Tuli sitten koettua yo, joka ei ihan heti unohdu.

Jarnalla ja Ribolla oli pienta flunssaa jo Suomesta lahtiessa. He alkoivat olla tiistaina, kolmantena Goa-paivanamme, jo ihan kondiksessa. Kun taas minulla oli koko paivan sellainen normaalia oudompi (ainahan oloni vahan outo on) olo. Napsin pitkin paivaa flunssalaakkeita.

Illalla sitten pelasimme korttia huoneessamme kun Jarna alkoi valitella, etta taitaa olla hanella pakki vahan sekaisin. Han kavi muutamaan otteeseen vessassa. Olin jo nukahtanut kun puolen yon tietamissa herasin siihen, etta kohta minulla "lentaa laatta". Akkia vessaan ja pontto puolilleen. Vitsailin viela silloin pojille, etta kertaoksennuksella tulee hyva olo kun homman hallitsee. Mutta ei se ihan yhteen kertaan jaanyt...

Kavin laatoittamassa vessassa koko yon noin puolen tunnin valein. Jossain vaiheessa olin oksentanut itseni niin kuivaan kuntoon, etten meinannut paasta wc:n lattialta ylos. Siina maarin railakasta touhua se oli, etta jopa Jarnakaan ei saanut nukuttua, vaikka omaakin kohtalaisen hyvat unenlahjat. Myos han valitteli yolla pahaa oloaan, muttei kaynyt laatoittamassa. Ribo sita vastoin oli ihan kunnossa.

Yolla paatin, etta jos aamun viela naen, niin hommaan laakarin paikalle heti aamusta. Aamulla, siina yhdeksan maissa, huomasin ettei enaa minua kiertanyt yhtaan. Uskalsin ottaa minibaarista yhden Spriten ja testata kestaako se sisalla, ja kesti. Eli en tarvinnut laakaria.

Puolen paivan aikoihin join jo poikien minulle keittamat Juhla Mokat, heidan huomaavaisesti minulle noutamansa ananasmehun ja soin muutaman palan suomalaista ruisleipaa. Elama oli voittanut.

Nyt paivalla minulla on ihan ok-olo paitsi etta vasyttaa pirusti. Taisi tyhjentya nuo energiavarastot yon touhuissa aika totaalisesti. Jarna valittelee edelleen, etta pienta pahoinvointia on.

Samoissa paikoissa, pitkalti samoja ruokia ollaan syoty. Yhtaan en tieda mista tama Intian matkailuni ikimuistoisin yo johtui. Sita myos ihmettelen kuinka sita tavaraa riitti mahalaukussani koko yoksi. Yhtaan turhaa reissua ei tarvinnut vessaan tehda, aina riitti tavaraa.

Taytyy nyt toivoa, etta tama kokemus jai taman reissun ainoaksi vastaavaksi seka minun etta poikien osalta.